14 september, 2016

Kamp til stregen i skolefodbolds lokalopgør

Tirsdag sidste uge ( d. 2 september ) mødte pigerne fra Nyborg Friskole Nyborg Privat Real Skole.
Allerede efter første halvej førte NF 2 - 1. Dog kom de bagud i anden halvej så den anden skole førte med et mål, de nåede kun lige at vinde, ved at score to mål de sidste 5 minutter. 
"Det var enkelte spillere der var gode, som meget blev spillet og kunne løbe op og score" udtaler Freja Friis, som vi fik mulighed for at interviewe efter kampen.

Her ses resten af interviewet:

Troede du at i ville vinde da anden halvej gik igang?

Nej, det havde jeg ikke forventet. Det stod meget lige så de var meget 50/50.

Var du glad for holdet?

Ja, jeg syntes at vi havde et rigtig godt hold, næsten alle spillede fodbold.

Hvordan var det at være med?

Det  var meget nervepirrende, man var meget bange for at man ville tabe til den private, men det var sjovt at spille.

Hvordan kom du med?

Jeg har været med alle 3 år jeg har gået her, så det var lidt en selvfølge. Jeg blev bare skrevet på.

Var du glad for at være med?

Ja, det var en god kamp og det var en god udfordrende kamp, der var sjov at spille.

Hvordan var følelsen efter?

Man havde en rigtig dejlig følelse efter at have vundet. Det var ikke en særlig god følelse før, da vi var nervøse for at tabe.

Syntes du at den anden skole var god?

Ja, de havde et godt hold, det var enkelte spillere der var gode, som meget blev spillet og kunne løbe op og score.

Regnede du med at i ville vinde?

Det var meget 50/50, det var ikke noget jeg som sådan havde regnet med, jeg tog det bare som det bare som det kom.

Hvordan var det at have Dan som træner?

Det var sjovt for han er sjov. Det var helt en selvfølge da han havde været med alle de andre år.

Holdet er igen på banen senere på eftermiddagen idag onsdag d. 14 september, hvor de møder Munkebo.


Træner Dan Nielsen ved sit yndligsflag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv, hvad du synes om denne artikel.