21 januar, 2015

Konfirmation

Konfirmation

Tiden nærmer sig snart til at mange 7. klasser skal stå i kirken og bekende deres tro, som konfirmationen jo handler om. (Selvom konfirmationen, for mange handler om gaverne og festen.) De unge konfirmander har rigtig mange krav og forventninger til alt fra tøj, hår og sko til maden og gaverne. Og det kan tit være svært at vælge hvad der lige er ens stil.

Kjolerne

Her er mit bud på nogle rigtigt flotte kjoler:


Super fin og enkel kjole fra Lilly. Passer perfekt til enhver konfirmation!

Kjolen koster 1999 kr og bæltet koster 275 kr.



Endnu en rigtig flot kjole fra Lilly. Hvis du leder efter en kjole der får dig til at ligne og føle dig som en prinsesse er det her helt klart et godt bud.
Men skynd dig! Den står netop nu på tilbud til 499 kr.

Virkelig sød og afslappet kjole fra Sisters point. Den er rigtig flot at have på til sin konfirmation, men også en kjole der sagtens kan bruges til andre fester.

Prisen for kjolen er 429 kr.

Gaverne

Nogen har en lang liste over gaver, som de ønsker sig. Jeg var desværre ikke en af de mennesker. For mig, og sikkert for mange andre, var det svært for mig at udpege nogle bestemte ting som jeg ville blive glad for, da jeg ikke rigtig manglede noget. Mange af de ønsker, jeg ønskede mig, kom fra sider jeg kunne få inspiration af. Her er 6 ting som i hvert fald er værd at sætte på din ønskeliste:





2) 

 3)







4) 5) 6)





1= Instax mini 8

2= Lady Million

3= DKNY armbåndsur

4= Ipad mini

5= MAC øjenskygge

6= Ghd glattejern

Desserten

En rigtig lækker dessert til din konfirmation er helt klart disse. Super

lækre, enkle og friske! Opskrifterne kan findes på Arla’s hjemmeside.


Brownie-iskage med passionsmarinede bær

(Billede fra Arla)




Hvid chokoladeis med hindbær


(Billede fra Arla)

Det gode råd


Konfirmationen er noget mange glæder sig rigtig meget til. Nogle har måske set deres søskende blevet konfirmeret, og har derefter har fået nogle ideer om hvordan man selv vil holde sin. Hvis jeg skal give et godt råd, så er det at man skal nyde dagen! Dagen går så hurtigt, når man først er gået i gang. Et andet godt råd er at man skal huske at sige tak. Tak, til alle der har været med til at arrangere denne specielle dag for dig.

Skrevet af Julie 8a

x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv, hvad du synes om denne artikel.