23 marts, 2015

Gyyyyys i 10. klasse


I dag har vi været inde og se de kortfilm 10.klasse har brugt 4 dage på at lave.  De er blevet rigtig gode. Den første film vi så var "Bad Trip", den anden var "Hvilken klovn", og den sidste er "Lex Talionis" ( øje for øje ). Den uhyggeligste synes vi det er den der hedder Lex Talionis. Vi har snakket med en af skuespillerne fra filmen Lex Talionis. Hun sagde:  
  1. Hvordan var det at lave filmene? Det var meget presset fordi at vi havde meget kort tid og ingen fra vores gruppe kunne i weekenden så vi skulle virkelig være på.
  2. Hvordan lavede i de der scener hvor at det var mørkt? Var det om aftenen? Ja det var om aftenen.
  3. Hvor lang tid har i brugt? Vi startede torsdag, så 4 dage tror jeg. Med det hele også redigering.
  4. Hvad for en synes du var bedst? Hvis at du ikke må vælge din egen? Altså hvis at jeg ikke må tage min egen så er det nummer 3.




Spørgsmål til 7.Klasse:
Vi har spurgt først Stephanie fra 7.b og efter Emilie fra 7.a


  1. Hvad for en film kan du bedst lide?  "Hvilken klovn"
  2. Synes du at de er gode? Ja. Den første var ikke klippet særlig godt sammen, med det var de andre.
  3. Hvad kan du speciel godt lide ved filmene? Det ved jeg ikke. Jump scare, og at de andre skreg.
  4. Ved du hvem der har lavet filmene? Nej. Nej.
  5. Kendte du nogle af dem der var med i filmene? Nej. Nej.
  6. Synes du at navnet passer til filmene? Ja. Ja.
  7. Har du købt mange popcorn? Nej jeg kan ikke lide popcorn. Overhovedet ikke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv, hvad du synes om denne artikel.